jump to navigation

سرده…!! دسامبر 27, 2008

Posted by bahareman in روزهایی که می گذرد.
Tags:
trackback

1013760-b11

 

دوستای گل  من سلام.

زیاده عرضی نیست.نظرتون راجع به این عکس چیه؟!

+این پست رو به خاطر گل روی دوست فرهیخته و گرامی و بسیار عزیزم جناب پلنگ خان صورتی دامت برکاته گذاشتم که غر می زد چرا پستهات اینقدر طولانین.

+پریشب دستم خورده یه لیوان نوشابه برگشته روی گوشیم.هیچیش نشد شکر خدا فقط صفحه کلیدش نوچ شده بود که سه هزار تومان پیاده شدم و یه قاب نو خریدم براش.

+بچه ها راهنمایی کنید لطفا!! من چه طوری باید مثلا اسم شما رو توی متن نوشته ام به لینک وبلاگتون ارجاع بدم؟خودم چیزی سردرنیاوردم توی مدیریت وردپرس.متشکرم.

دیدگاه»

1. مايسا - دسامبر 27, 2008

دوست عزيز و محترم
سركار خانوم الهام !!!
اميدوارم كه در منطق و روش پيرو آقاي الهام نباشيد
كامنت شما رو در وبلاگ پلنگ خان صورتي ديدم.به خاطر اينكه به ادب و نزاكت اين دوست عزيزتان پي ببريد به كامنت هاي پست بچه گوريل زشت در وبلاگشان مراجعه كنيد و بعد اون هم بقيه كامنت ها با جواب ها رو دنبال كنيد.
در مورد اينكه گفته بوديد بابا بيچاره گناه داره نيازي به پادر مياني شما نيست خودم بلدم جواب يه نفر رو كه تو خونواده بهش به جز فحش ياد ندادند رو بدم
در مورد كامن بعديتون كه گفته بوديد حق با شماست
هيچ وقت وقتي صحبت هاي يه طرف دعوا رو شنيديد قضاوت نكنيد كه به سرنوشتي مثل آقاي الهام دچار خواهيد شد
و اما در مورد اينكه گفته بوديد مثل اين خانوم جلسه اي ها صحبت مي كنه به عرضتون رسونم كه هر جور كه بخوام مي تونم صحبت كنم هم با كلاس هم مثل بچه هاي گاراژدار
مانا و سر بلند باشيد

*مایسای عزیزسلام.اول اینکه من با سیاست میونه ای ندارم دوست خوبم و آقای الهام و اینا …اصلا نمی دونم چیکاره این مملکته و به من هم کوچکترین ارتباطی نداره.بله من هم کامنتهای شمارو می خونم هم جوابای آرش رو.توصیه می کنم کامنتهای من رو یکبار دیگه با دقت و بدون پیش داوری بخونید.مسلما شما نیازی به پادرمیانی من ندارید.در موردخانم جلسه ای من خطابم به سروش بوده،نه به شما.متعجبم.شما هم موفق باشید.

2. مايسا - دسامبر 27, 2008

اگه خواستيد بسيار خوشحال مي شم كه باهاتون بيشتر آشنا بشم و در اين مورد هم اگه دوست داشتيد صحبت كنم
ايميل بزنيد

*اگر فرصت کنم چشم.ممنون که به من سر زدین.منم برای شما کامنت گذاشته ام منتها سیستم شما یه کم فرق داره یه ذره سخته!

3. masood hedayati - دسامبر 27, 2008

واقعا عکس قشنگی ابجی نشون فهم این حیوون ها خیلی بیشتر از ادما هستش ،
با پلنگ چی کار داری بنویس هرچی خواستی بنویس حال اون رو خودم می گیرم بدجوری پا پیج ابجی الی من شده باید یه حال اساسی بهش بدم .

*سلام داداش گلم.خوبی مسعود جان؟آره.واقعا موافقم.آخی نه بابا خودش هم یه موقعهایی زیاد می نویسه معترفه به این امر.خوشحالم کردین.

4. سروش - دسامبر 28, 2008

کاش حرف این خانم جلسه ای رو گوش میکردن و روی هم رو می بوسیدن و آشتی می کردن. جوونن دیگه.
هییی روزگار.
در مورد زیاد نوشتن و طولانی بودن پست ها هم اگه ایرادی باشه از همه بییشتر این ایراد به من وارده

*سلام سروش جان.ناراحت نشی یه وقت،شوخی کردم.اتفاقا تنها حسن پستهاتون به خاطر طولانی بودن و پی نوشتهاشه!!! ممنون که به من سر زدین.

5. پلنگ خان صورتی دامَت برکاته - دسامبر 28, 2008

1- وای خدا اینا رو واسه گل‌روی ما نوشتی؟ ای جون… (اسمایلی بوس و کنار از راه دور)
2- اینجا رو بخون:

Links


3- راس می‌گه کامنت‌های اون پست رو بخون تا دستت بیاد این اوپن‌خانوم چه موجود جالبی‌یه…
4- قاب نو مبارک؛ فکرشو بکن اگه گوشیت افتاده بود توی لیوان نوشابه چی می‌شد… (اسمایلی پلنگ سق‌سیاه)
+ گفتیم کوتاه بنویس ولی نه دیگه این‌قدر مینیمالیستی!
++ یه چیزی بهت گفته بودم گوش ندادی…
+++ خالو مسعود نافرم غیرتی می‌زنه وا…
++++ واییی سروشی؛ خانوم‌جلسه‌ای خودم… به‌قول خودش هیییی روزگار 😉

*سلام پلنگ جونم.
1-اسمایلی قابلی نداشت تو جون بخواه ،کیه که بده!)
2-خیلی ممنونم.زحمت کشیدین.
3-بیا بی خیال بشیم آرش جون،از محبت خارها گل می شود ها..!!
4-قربونت!در این مورد یه خاطره جالبی هست که تو پست بعدی می نویسمش!
+ما مطیع اوامر مقام معظمتیم دیگه! (خودت در مورد شستن و وقت تنگه و …داد سخن دادی خوب).
++آره….تقصیر این فشار خونمه که یهو زد رو 22 !! بابا دنیا دوروزه…بقیه اش شبه.
+++قربون داداشی گل غیرتیم!!
++++بابا دست نگیر برای جوون مردم،من از نظر شباهت کلامی گفتم.عجبا…!!

6. نازنازی - دسامبر 28, 2008

سلام، پستات هيچم طولاني نيست… مال سروش طولانيه… مخصوصا پس نوشت هاش…
در مورد لينك كردن، وقتي متنو نوشتي، آبيش مي كني يعني انتخابش مي كني، بعد يه آيكون شكل يه زنجير، اونو مي زني، يه پنجره كوچيك باز مي شه، آدرس اون تو تايپ مي كني…

*سلام نازنازی گلم.ای ول حمایت!! خیلی ممنون بابت کمکت عزیزم.

7. Endless Love - دسامبر 28, 2008

اگر کسی تا حالا راهنماییت نکرده بیا تو وبلاگ در بخش نظرات بگو که راهنمایی در حد توانم ارائه بدم. «نوشابه نخورید»، نکته اخلاقی ماجراهای نوشابه و موبایل بود!

*سلام.ممنونم ازتون اگه بازم مشکلی بود حتما زحمت شما می دم.ای ول،شما نکته انحرافی این پست که چه بسا یه نکته پزشکی بود رو خیلی خوب گرفتید!!!

8. پرستو - دسامبر 28, 2008

چه عکس بامزه ای!!! من عاشق پرنده ها هستم….

*سلام پرستو جون.خدارو شکر بالاخره یکی پیدا شد راجع اصل موضوع یه نظری بده! لطف کردی.

9. مایسا - دسامبر 28, 2008

از لطف و محبت شما سپاسگذارم
ببخشید که یه کم (شایدم خیلی) تند شدم
ولی سیاست رو دنبال کنید تا دوباره احمدی نژادی بر این مملکت حکومت نکند
مانا و سر بلند باشید

*شما هم موفق باشید

10. عمو هوشنگ - دسامبر 28, 2008

نوشابه نخور … چاق میشیا 😉
عوضش دوغ بخور … کلی هم خاصیت داره
در مورد لینک هم، توضیح پلنگ خان، کامل بود، همون رو بخون یاد میگیری

*چشششممم!! ولی اگه جای نوشابه دوغ رو گوشیم ریخته بود چی خان عمو ؟!

11. سروش - دسامبر 29, 2008

حالا چرا کل این پست رو در ادامه ی مطلب گذاشتید؟

*والله منم نمی دونم چرا این مدلی شد.داشتم با این آیکونهای لینک و اینا…ور می رفتم که این طوری شد.بعدش فکر کردم شاید چون عکسه بزرگ بوده این طوری شده.بعدش فکر کردم که ربط چندانی هم نداره.بعدش گفتم اینم یه تریپیه،بذارم همین طوری بمونه!

12. مانیا - دسامبر 29, 2008

عجب باحاله ها!!!

*باحالی از خودتونه!!ممنونم.من با اجازه تون لینکتون می کنم.

13. پرستو - دسامبر 29, 2008

وظیفه بود 😀

*اختیار دارین.


بیان دیدگاه