jump to navigation

دلم تنگ شده…!!!!دارم میاااااااااااااااام ….!! ژانویه 13, 2010

Posted by bahareman in روزهایی که می گذرد.
trackback

سلام بعد از مدتهای مدییییییییییییییییییییییییید دوری از وردپرس و دوستان !! ،همگی انشالله که خوبید؟

…راستش دیگه مایه شرمساریه که هی پست بگذارم و بگم که اعلام موجودیت و حیات می کنم و هنوز زنده ام و گرفتارم و درسامو نخوندم و و کارام زیاده و اینا…چه بسا اینا دیگه بهانه هایی بیش نیستن !! اما گاهی وقتها واقعا دل و دماغ چیزی رو هم که خیلی دوستش داری رو نداری و دلت می خواد چند وقت برای خودت باشی و فکر کنی و بچرخی و هوای آزاد بخوری تا هوش و حواس و عقلت برگرده سر جاش…مال منم اییییی…بگی نگی کم کم داره برمی گرده…!!! به هر حال من همچنان هستم و دلم برای تک تکتون تنگ شده…خیلی وقته که توی نت نیومده ام و روی این حساب از اتفاقهای جدید بی خبرم…انشالله میام و به همگی سر می زنم….

پی نوشت اول: ..بازم چند تا درسمو حذف کردم…نمی رسم که…

پی نوشت بعدی: این چند وقته یک عالمه فیلم دیدم و دلی از عزا درآوردم…توی پستهای بعدی می نویسم راجع بهشون…

پی نوشت بعدی تر:دوستتون دارم و میام حتما…!!

دیدگاه»

1. پرستو - ژانویه 14, 2010

سلام !

سام علیکم….!!! خوبی خانومی؟ چه قدر خوشحالم کردی دلم برای کامنتهات تنگولیده شده بود…!!

2. پدرام - ژانویه 14, 2010

سللللاام! خوفی؟ کجایی خانوم؟ مگه شما فیزیک هسته ای می خونی ما خبر نداریم؟ یه وقت دانشمند هسته ای نباشی! آخه جدیدا اینجور آدما رو با یه بمب بقل خونشون منفجر می کنن مواظب باش!
چه فیلمهایی دیدی؟ ایرونی، خارجکی؟ ارجینال!؟؟!

منتظریم…

سلااااااااااااااااااااام روزانه…!!! خوبی پدرام جون؟ ای آواتار قشنگ…!! قربونت تو خوبی آقا؟
…یه آدم اطلاعاتی هیچ وقت اسرار کارشو برملا نمی کنه…!!!!! نه بابا من مترجمی زبان می خونم…ولی از بابت بمب اگه به شانس منه،بعیدم نیست منو با یه دانشمند هسته ای اشتباه بگیرن (اسمایلی اعتماد به نفس!)
…واییییییییییییی همه چی،ترسناک ایرانی خارجی رومانتیک وحشتناک….میام مفصل می نویسم…
قربونت دوست جون خیلی خوشحالم کردی:)

3. آزاده - ژانویه 14, 2010

سلام الهام جون گل گلاب :*:*:*
انقده دلم برات تنگ شده بود :*:*
خوبی خانومی؟؟؟
تو هرچی دوست داری بنویس ما که عشق میکنیم
مواظب خودت باش خانومی

سلام خانومی تو خوبی دوست جون؟!
منم همین طور:-*
قربونت تو هم همین طور عزیزم خوشحالم کردی..

4. امیرعلی - ژانویه 15, 2010

بازگشت مفتخرانه رو تبریک میگیم حتی ، خوش برگشتی

ای وای ممنونم …! خیلی خوش اومدین:)

5. سیروس - ژانویه 15, 2010

من موندم تو میخوای دکترا بگیری کلا دست به حذف ت خوفه انگار 🙂

اووووووه….ای قده خوفه…!!!!!!!!!!!!!!!
انشالله 10 سال دیگه لیسانس می گیرم،چه عجله ایه تازه می خوام فکرامو کنم….!!
سیروس جان خودت خوبی ؟ اوضاع احوال انشالله که روبراهه به امید خدا…خدا کنه همیشه خوش باشی:)

6. عمو هوشنگ - ژانویه 15, 2010

what the hell
باز من بگی کلی کار میریزه سرم … شما که عشق تون هست کمک تون میکنه …
لوس شدیا

oh my god…!!
…is that amooooooooooo??!!!!
عمو خوبی؟ خوشی؟ چه خبرا دلم اینقده تنگ شده بیام زنگ وبلاگتو بزنم در برم…!!!!!!!
والله به جون خودم لوس نشدم عمو، اصلا یه چند وقتی حس و حال خودمم نداشتم افسرده بودم…
عشقمون که اصلا هیچی…ماه…جیگر…(قربونش می ریم الهی….!!)
عمو خیلی خوشحالم کردین حتما میام سر می زنم بهتون:)

7. پرنبان - ژانویه 17, 2010

سلام جیگر من. خوبی الهام جونم. خوش میگذرهه.
می بینم که تو هم مثل بقیه ی اهالی وبلاگستان و حومه سخت درگیری و سرت شلوغه.
وای الی جونممممممممممممممممممممممم
از فردا امتحانامون شروع میشن.
من هیچی نوتونم درس وخونم.
خیلی وترسم.
دعام کن زیاد.
دوستت دارم.
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ رفیق گلم

8. دست نوشته - ژانویه 23, 2010

به درسات برس اونا واجب تره
حالا وقت زیاده

9. never love again - ژانویه 25, 2010

خجالت نمی کشی؟؟/
اینم آخه پسته؟
یه پست بذار حال کنیم از هموون طووووووووووولانیاااااااااااااااااااااااا
هی پول جمع کن!!!

10. آزاده - فوریه 11, 2010

کجایی تو دختر دلمون پکید

11. armaghaan - فوریه 24, 2010

خوش اومدین اومدی که دیگه نری

12. جمالزاده - فوریه 26, 2010

sسلام.‌
ما هم دوباره اعلام حيات كرديم‌ رفيق شفيق‌.
در اين جا از اعلام حيات مجدد شما نير استقبال نموده و شما را به گذاردن پست به طور منظم (نه زياد) ترغيب مي‌نماييم‌! ارادتمنديم‌ 🙂

13. دست نوشته - فوریه 28, 2010

ای تو نمی‌ری بچه. گفتیم به درسات برس اونا واجب‌تره ولی نه دیگه اینجوری بی‌معرفت.
خوشحالم که دوباره زنده شدی 🙂

سلام داداش یاسر گلم.می دونی اصولا آدمو جو نباید بگیره…دلم می خواد نمره های ترم قبلمو ببینی…!! همه بالا،عالی،اصلا دانشجوی نمونه کشور که می گن منم دیگه!!!
قربونت منم از دیدن دوباره کامنتت و وبلاگت کلی خوشحال شدم.:)بیا این ورا…!!


بیان دیدگاه