jump to navigation

بریم سینما…؟ دسامبر 22, 2008

Posted by bahareman in روزهایی که می گذرد.
Tags:
trackback

سلام به همه دوستان گلم.خسته نباشید.انشالله همگی تون شاد و پر انرژی باشین و توی این روزها که دیگه هوا حسابی داره سرد می شه از خودتون خوب مراقبت کنید که سرما نخورید و از این آنفلوآنزاهای کشورهای دوست و برادر نگیرید.

…به فیلمهایی که این روزها تو سینماها اکرانه دقت کردید؟ دلداده-دلشکسته-خواستگار محترم و…راستش من خودم شخصا فقط به اسم این فیلمها که نگاه می کنم بیشتر ذوقم برای سینما رفتن کور می شه.چون انگار از روی اسمشون قصه شون رو هم داد می زنن.می دونید الان اینقدر مردم توی زندگی هاشون غم وغصه و دردسر دارند که همه ترجیح می دن وقتی می رن سینما یه فیلم خنده دار خانوادگی شادی که در یک فضای جینگولی می گذره نگاه کنن.منم از این قاعده مسلما مستثنا نیستم و عاشق فیلمهای کمدی و خنده دار و مفرح هستم.اما واقعا سطح سلیقه مردم رو در این حد نگه داشتن و چه بسا پایینتر هم آوردن هم به نظرم کار خوبی نیست.اینکه تمام اتفاقهای این فیلمها یهو و تصادفی می افته وداستانها  محکم و جون دار نیست و همینطور بازی ها هم .باور کنید بعضیاشون به قول برادرم برای سنین زیر سه سال هم دیگه جواب نمی ده.(ماشالله بچه های الان که دیگه چهار سوی علم و گفت و گوی خبری و سینما اقتباس و …رو می بینن!!).تمام خاطرات خوش من از سینما برمی گرده به زمان کودکیم و فیلمهای همون موقع.(البته کلاه قرمزی هم خیلی باحال بود که البته  دیگه کودک نبودم اون موقع !!). نمی خوام بی انصاف باشم .چون مسلما خیلی فیلمهای خوب هم بوده که واقعا ارزش اینو داشتن که وقت و هزینه ات رو براش بگذاری و بری ببینیشون.اما اینکه گاهی احساس کنی تمام سطح سلیقه و فرهنگت  رو در همین حد دیدن که در این زمان چنین فیلمهایی رو برات بسازن دلگیر می شی…

پی نوشت 1: من نمی تونم با این کیبوردمون ویرگول بذارم.همه کلیدهای ممکن رو هم امتحان کردم.لطفا راهنمایی ! 

پی نوشت 2:همین الان یه اس ام اس بامزه برام اومد: اگه پسرا نبودن:..کی مامانو دق می داد؟کی خونه رو می کرد باغ وحش؟دخترا به چی می خندیدن؟کی آشغالا رو می برد دم در؟دخترا کی رو سر کار میذاشتن؟!( آقایون گرامی.به خودتون نگیرید لطفا.می خوایم یه کم فضا تلطیف شه.با تشکر)

دیدگاه»

1. masood hedayati - دسامبر 22, 2008

اول شدم باز , مثل همیشه عالی بودش ابجی خانم . کلاه قرمزی عشق منه درباره جوکم خواستم یه چیز بگم بی خیال شدم . تا بد بای

*سلام مسعود جان.مثل همیشه نامبر وان! شما لطف دارین.

2. عمو هوشنگ - دسامبر 23, 2008

سلام خانم
ویرگول، شیفت و T است 🙂
من بچه بودم رفتم گودزیلا … چه قدر خوش گذشت …

*سلام عمو جون.ممنون.(بله جواب می ده ،،!!).آخی گودزیلا…چقدر فیلمهاشو تلویزیون نشون می داد.

3. cherknevesht - دسامبر 23, 2008

نظرم:
– با ماشین خودت میری سینما؟
– دوست داشتی با ماشین خودت بری؟
– اگه پسرا نبودن کی کامنت میذاشت؟
– اگه همه کامنت هات از دخترا بود چه حالی داشتی؟
– احساست از سینما رفتن با ماشین پسرها چیه؟
+ممنون که سر زدی اونطرفا. زیاد پست اضافه نکن این مدت که نیستم.

*سلام علی آقای گل.
-دعا کنید بتونم.فعلا که تا می شینم توش دست و پام از ترس شل می شه.
-بععععععععععععله !
-بله بر منکرش لعنت.من که گفتم به خودتون نگیرید.
-(خیلی جالب نبود،نه؟!!)
-والله احساس یک الهام که سر یه پسری رو گول مالیده که ببردش سینما!!
+خواهش می کنم.باشه،شما هر وقت اینجا بیایید منو خوشحال می کنید.امیدوارم به سلامتی برید و سلامت برگردید.

4. شاهین - دسامبر 23, 2008

منم تو فیلمهای دوران بچگی کلاه قرمزی رو بیشتر دوست داشتم خیلی باحال بود! (یادش بخیر!!!) 🙂

چند نکته اینجا قابل بازنگریست:
1-مگه باغ وحش بده؟ کلی هم سرگرم کنندست!!!
2- دخترا خیلی دلشونم بخواد! :)))
3- آشغال بردن دم در هم میتونه مفرح باشه، دم در ممکنه اتفاقات جالبی بیوفته!!!
4- دخترا اسمشون خوب در رفته وگرنه بعضی هاشون دارای روحیه ای بس پلید می باشند!!!
(شوخی کردمااااا) 🙂
خوش باشــــــــــــــــــــــــی. 🙂

*سلام آقاشاهین عزیز.
1-بله مسلما.چه شود باغ وحش در خانه!
2-بله.اصولا ما دخترا از خدامونه!
3-ای کلک…..قرار آشغالی و اینا دیگه..؟!
4-این روحیه پلیدو خوب اومدی که همه دخترا بالقوه دارن.یه مواقع خاصی هم بالفعل می شه!!
ممنون که به من سر زدین.

5. نیما - دسامبر 24, 2008

سلام
shift+t=ویرگول
اینطوری= ،،،،،،،،،،،،،،،،،
موفق باشی

*سلام آقا نیما.متشکرم.خیلی خوش اومدی.

6. نازنازی - دسامبر 24, 2008

من فيلم پرنده كوچك خوشبختي رو خيلي دوست داشتم،
اگه ما دخترا نباشيم كه پسرا مي ميرن،
اس ام اس باحال بود،‌
اون اس ام اس شباهت پسرا با ايرانسلم به قول يكي از همين پسرا كركر خندس…

*سلام نازی جونم.خوبی؟آره پرنده کوچک خوشبختی عالی بود.
آخ قربون دهنت،قابل توجه بعضی از گربه سانان!!!
مرسی.

7. پلنگ خان صورتی دامَت برکاته - دسامبر 24, 2008

ویرگول با شیفت+تی
نقطه‌ویرگول با شیفت+ایگرگ
راس گفته اگه پسرا نبود شما دخترای خاک‌برسر به چه امیدی زندگی می‌کردین؟

*الان مثلا راهنمایی کردی دیگه؟! اینو نگی آخه چی بگی آرش خان؟!روز تولد GFات سلامت می کنم!!

8. سروش - دسامبر 24, 2008

1- وضعیت سینمای ایران واقعا اسفناکه. از 3 سال پیش که چند فیلم خوب هم اومده بودن روی کار من این وضعیت رو پیش بینی می کردم و کسی باور نمی کرد.
2- اگه دخترا نبودن کی به پسرا میخندید؟ بیخیال بابا 🙂

*1-واقعا موافقم.اسفناک لفظ خیلی مناسبیه برای این اوضاع.
2-آره بی خیال!! ولی ما که از این کارا نمی کنیم!

9. مایسا - دسامبر 24, 2008

وقتی روی بیلبورد بنویسن فیلم کلاغ پر با حضور بزرگان سینمای ایران گلزار و افشار:
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

*سلام مایسا جونم.آره دیگه اینا بزرگان سینمای ما هستن در حال حاضر.چاره چیه؟ مایسا جون در اولین فرصت لینکتون می کنم.

10. سروش - دسامبر 24, 2008

دوست عزیز ما هم لینکاندیمتان با نام بهار من

*ممنون قربان.

11. masood hedayati - دسامبر 24, 2008

اگه یه شب بیدار شدی و دیدی یه مرد چاق و گنده داره تورو توی کیسش میزاره لطفا نگران نشو. چون من به بابا نوئل گفتم تورو برای کریسمس میخوام!

*سلام مسعود جان.مرسسسییییییییی!! امیدوارم این ایام کریسمس بهتون خوش بگذره.


بیان دیدگاه